Geen producten (0)

Waarom zijn jullie prijzen lager dan bij andere webshops en winkels?

Wij kopen direct bij de fabriek in. Wij hebben geen mensen in dienst. Hierdoor kunnen we de prijzen laag houden.

Hoe worden de verzenkosten berekend?

Een aantal van onze producten passen door de brievenbus. Deze worden verzonden in een luchtkussenenvelop. Verzendkosten liggen tussen 0,73 en 3,65 euro. Mocht je meerdere producten bestellen en ze passen niet in de brievenbus, dan worden deze als pakketpost verzonden en rekenen we 8,00 euro verzendkosten. Dit zijn verzendkosten in Nederland. Belgie, Duitsland worden automatisch op de site zichtbaar. Voor andere landen kunt u contact met ons opnemen.

Op welke manier wordt mijn bestelling verzonden?

Brievenbuspost versturen wij in een luchtkussenenvelop. Pakketjes worden zoveel mogelijk in een doos verzonden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer je een bestelling plaatst en betaald, wordt deze voor 95% de volgende werkdag verzonden, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen.

Waarom staat er geen bestelknop bij het product wat ik wil bestellen?

Als producten tijdelijk zijn uitverkocht dan verdwijnt de bestelknop. Hiermee voorkomen we teleurstellingen. Wij proberen de producten zo spoedig mogelijk weer op voorraad te hebben. Zodra ze weer op voorraad zijn verschijnt de bestelknop weer in beeld.

Kan ik op rekening betalen?

Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Door ons eigen werk en de drukte van de webshop is het helaas niet meer mogelijk om bij ons af te halen.

Uiteraard blijven wij altijd de beste Service hebben die we altijd al gehad hebben.

Goede en snelle communicatie via mail geniet onze voorkeur.

Ik wil graag met Ideal betalen, kan dat?

Ja, u kunt bij ons met IDEAL betalen.

Ik heb iets besteld maar wil het retouneren, hoe werkt dit?

Niet gebruikte artikelen kunt u binnen 7 dagen, in de onbeschadigde verpakking retourneren. Onze algemene voorwaarden gaan hier uitgebreider op in. U ontvang het aankoopbedrag retour minus de verzendkosten. Terugsturen is altijd voor rekening van de afnemer. Verzendkosten worden nooit vergoed. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor de rekening van de afnemer. Retour zendingen dienen vooraf gemeld te worden, u ontvangt dan verdere instructies

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Wanneer je een bestelling plaatst bij Krudde Gadgets4U ontvang je altijd een bevestiging op het e-mail adres dat je bij
de gegevens hebt ingevuld. Ontvang je deze bevestiging niet, dan kun je ervan
uitgaan dat de bestelling is mislukt.

Wat moet ik doen als mijn bestelling mislukt is?

Wanneer je er zeker van bent dat je bestelling mislukt is, plaats de bestelling dan opnieuw. Lukt het niet? 
neem dan gerust contact op met ons nummer 06-36248424 of mail naar: info@gadgets4u.nl

Ik wil voor mijn bedrijf een groter aantal bestellen. Krijg ik dan korting?

Jazeker, wanneer u er groter aantal besteld, krijgt u van ons korting. Stuur ons een e-mail info@gadgets4u.nl 
Vermeld hierin de producten en de des betreffende aantallen, je ontvangt dan zo
spoedig mogelijk een antwoord met daarin een prijsvoorstel. 

Kan ik ook in het buitenland bestellen?

Wij versturen in Nederland, Belgie en Duitsland standaard via onze site. Voor andere landen even contact met ons opnemen.

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW

Krijg ik een track en trace nummer wanneer jullie de bestelling verzenden?

U krijgt van ons automatisch bericht als wij u bestelling hebben verzonden. Bij alle pakketjes die wij versturen krijgt u van ons een Track en Trace nummer.

Zat uw vraag er niet bij?

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem dan contact met ons op. info@gadgets4u.nl

Klachten?

Wij proberen uiteraard altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en
artikelen van goede kwaliteit te leveren. Helaas kan het zo zijn dat je een klacht hebt over onze service, producten of website. Om deze klacht zo snel
mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij om telefonisch contact met ons op te nemen via 06-36248424, of een e-mail te sturen naar
info@gadgets4u.nl

 

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.